Aplikacja Temu jest jedną z pierwszych, która wdrożyła nową funkcję w systemie Android – „dialog full-screen dim”. Zmiana ta znacznie usprawnia użytkownikom korzystanie z Temu, dzięki technologii przyciemniającej ekran przy wyświetlaniu powiadomień. To kolejne wyróżnienie dla aplikacji Temu po wcześniejszym uznaniu jej za Editors’ Choice w Google Play Store.
Nowa funkcja, będąca częścią Jetpack WindowManager 1.4, daje deweloperom większą kontrolę nad przyciemnianiem tła w oknach dialogowych. Mogą oni zdecydować, czy przyciemnić jedynie sam dialog, czy cały ekran zadania, co zapewnia bardziej spójny i przejrzysty interfejs.
Temu wdrożyło tę technologię w swojej aplikacji przeznaczonej na system operacyjny Android, redukując przypadkowe dotknięcia ekranu o około 5%. Dzięki temu użytkownicy mogą lepiej skupić się na kluczowych informacjach, a interfejs jest zgodny z nowoczesnymi zasadami projektowania.
Przyciemnienie całego ekranu podczas wyświetlania przypomnień pozwala lepiej przyciągnąć uwagę użytkowników na istotnych działaniach, takich jak śledzenie ulubionych sklepów czy wybór regionu podczas przeglądania. Ogranicza to przypadkowe zamknięcia okien i sprawia, że nawigacja jest bardziej płynna.
Temu pozostaje jedną z najpopularniejszych aplikacji – według danych Sensor Tower to najczęściej pobierana darmowa aplikacja na iPhone’a i Androida w 2024 roku. Wdrożenie nowej funkcji dodatkowo zwiększa wygodę zakupów, zwłaszcza na tabletach i telefonach ze składanym ekranem.
Temu wysoko ocenione przez renomowaną organizację testującą
Stiftung Warentest, czołowa niemiecka organizacja testująca jakość obsługi konsumentów, przyznała firmie Temu ocenę „dobrą” i “bardzo dobrą”. W teście sprawdzano bezpieczeństwo przetwarzania danych i wrażenia klientów oraz procedurę zwrotu zakupów. Firma Temu znalazła się w grupie czołowych sprzedawców poddanych ocenie, obok takich firm jak Amazon, eBay, AliExpress, Fruugo, Wish i Banggood.
Stiftung Warentest oceniało siedem głównych platform e-commerce, badając bezpieczeństwo produktów, przetwarzanie danych i ogólne wrażenia klientów z zakupów. Założona w 1964 roku przez niemiecki rząd federalny, Stiftung Warentest jest niezależną agencją testującą, cieszącą się największym zaufaniem w Niemczech. W swoich ocenach organizacja przestrzega surowych naukowych protokołów, łącząc badania laboratoryjne z elementami realnego użycia produktów by zapewnić obiektywne i godne zaufania oceny produktów.
Prawie 10 milionów użytkowników w Polsce
W Polsce Temu ma 9,6 milionów użytkowników, według niedawno opublikowanego przez firmę EU Transparency Report. Od momentu uruchomienia platformy, Temu postawiło przede wszystkim na zapewnienie jakości i ochronę danych, aby zwiększyć zaufanie konsumentów.
Temu obejmuje obecnie ponad 90 światowych rynków, oferując konsumentom szeroki wybór wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie. Co więcej, firma aktywnie zaprasza lokalnych sprzedawców do dołączenia do platformy i rozszerza lokalną obsługę zamówień o kluczowe rynki, w tym USA, Wielką Brytanię, Niemcy, Francję, Belgię, Holandię, Włochy, Hiszpanię, Szwecję i Polskę.